בוקינגGift-voucherve_heSpecial_offer_he

להזמנות חייגו: 054-5747691

%1$s

הבאר – מעדנים – ראש פינה

הבאר מעדנים – ראש פינה

the well 2"הבאר מעדנים" הוא מפעל בוטיק ארטיזנלי בראש פינה, המפתח ומייצר קונפיטורות,  ממרחים, רטבים וליקרים מחומרי גלם גליליים.

את עשבי התבלין אנחנו מגדלים לבד, ואת הפירות אנחנו קוטפים בעצמנו או קונים ישירות מהמגדלים. את כל המוצרים אנחנו מכינים בשיטות מסורתיות, ממש כמו פעם, מחומרי גלם טריים ומקומיים, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם וריח מלאכותיים.

תכירו את ענבר וסיגל שפט, האנשים שיזמו והקימו את "הבאר מעדנים". ענבר, שגדל בראש פינה, הוא אוטודידקט, המתמחה בייצור קונפיטורות, רטבים, ממרחים וליקרים. המפורסם שבהם הוא הלימונצ'לו, המככב ב"באר מעדנים". הקו המנחה אותו בעבודתו הוא הרצון היומיומי להוסיף טעם לחיים.

the well 3פיתוח וייצור מעדני איכות מהגליל

ב-2006 החליטו בני הזוג לפתוח מפעל בוטיק משלהם – "הבאר מעדנים" – המתמחה בפיתוח ובייצור מעדני איכות מהגליל: קונפיטורות, רטבים, ממרחים וליקרים, המצטיינים בטעמים קלאסיים, תוך כדי שילובים מעניינים.

את מוצרי הבאר ניתן לטעום בגלריה של בני הזוג, הבאר גלריה הממוקמת בבית אבן עתיק בראש פינה העתיקה, פתוח חמישי, שישי ושבת 10:30-16:00 ובשאר ימי השבוע שעות הפתיחה קצת גמישות אז עדיף שתתקשרו לפני לסיגל 052-6930349.
ולרכישה סיטונאית במפעל הבאר מעדנים באזור התעשיה צח"ר

שווה ביקור!

לפרטים: 04-6930340

נגישות

דברו איתנו!